środa, 17 października 2012

Mus do ciała Perfecta Spa z zieloną herbatą i witaminą C

Od dwóch tygodni testuję dotleniający mus do ciała o zapachu zielonej herbaty z serii Perfecta Spa. Dziś kilka słów na jego temat. Jak sama nazwa wskazuje mus zawiera wyciąg z zielonej herbaty, a także olejek jaśminowy. Jest bogaty w substancje ożywcze, które mają za zadanie koić podrażnienia, regenerować i spowalniać starzenie się skóry. Zakupiłam go drogerii Natura, gdzie w ramach promocji zapłaciłam za ten produkt jedyne 8,99 zł. A teraz moje wnioski.








Plusy:
1. wspaniały, orzeźwiający zapach zielonej herbaty (zapach jaśminu jest ledwo wyczuwalny, ale dla mnie nie jest to wielkim problemem)
2. dosyć szybko się wchłania
3. dobrze nawilża
4. ma przyjemną konsystencję (nie za gęsty i nie za rzadki) 
5. dobrze się rozsmarowuje 

Minusy:
1. kosmetyk pozostawia na mojej skórze tłustą powłokę
2. zapach bardzo szybko się ulatnia

Moja ocena: 4/5
Jeszcze nie wiem, czy zakupię produkt ponownie. Na razie mam w stosunku do niego mieszane uczucia. Czas pokaże czy zdołamy się zaprzyjaźnić :-)

10 komentarzy:

  1. Zapachy zazwyczaj szybko się ulatniają:P
    Witamina C hmm idealna na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie ten zapach ulatnia się zdecydowanie zbyt szybko :D Jednakże to wyłącznie moje wrażenie :-)

      Usuń
  2. Jeśli z tego nie jestes w pełni zadowolona to polecam Ci maslo z isany z masłem shea i kakaowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie o tym maśle :) Chyba wypróbuję :)

      Usuń
  3. Miałam z Pefrecty masło do ciała niestety nie przypadło mi do gustu bo brudziło ubranie, słabo nawilżało i do tego nie było czuć kokosa. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten również brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz widzę, zniechęca mnie niestety to że zostawia tłustą powłoczkę ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię zapach zielonej herbaty:) z Perfecty miałam tylko czekoladowe masło, ale chyba z tego co pamiętam, męczyłam się podczas zużywania - zapach przyprawiał mnie o ból głowy na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach wydaje się interesujący , ale szkoda że szybko się ulatnia :(
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z Perfecty masło do ciała - również miało bardzo ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń