środa, 23 stycznia 2013

Agregator Blogów Kosmetycznych i moja paplanina...



Cześć!
Jak Wam mija dzień? W tym tygodniu nie mam niestety czasu na zamieszczanie notek, ponieważ na weekendowym zjeździe czekają mnie trzy egzaminy :/ W tym ten najgorszy, który śni mi się po nocach - z anatomii... Jestem jednak optymistą i wychodzę z założenia, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Zwłaszcza, że zdawałam w swoim życiu dziesiątki egzaminów i zawsze jakoś to było :) W każdym razie obiecuję Wam, że za kilka dni się poprawię i zajmę się blogiem. 
Tymczasem chciałam Wam polecić pewną stronę, a mianowicie chodzi mi o Agregator Blogów Kosmetycznych. Zresztą większość z Was chyba zna tę stronę.



Staram się tam często zaglądać. Pozwala mi ona dotrzeć do interesujących blogów, a także czytać artykuły zamieszczone bezpośrednio na stronie Agragatora. Wszystkich chętnych zachęcam do zgłoszenia swojego bloga do spisu, który ciągle się powiększa :) 

Miłego dnia!

6 komentarzy: