czwartek, 3 stycznia 2013

Liebster Blog po raz czwarty :)



Zostałam po raz czwarty nominowana do Liebster Blog :) Tym razem przez Mindy, której serdecznie dziękuję :)




 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Oto pytania:
1.Twoja ulubiona pora roku ?
 Lato 
 2.Ulubiony serial ?
 "Rodzinka.pl" :D 
 3.Czym zajmujesz się oprócz prowadzenia bloga ? 
W tej chwili poszukuje pracy :) Dodatkowo sprzątam, gotuję, piorę... :D
4.Co w sobie najbardziej lubisz ?
Zdyscyplinowanie
5.Bułka czy bagietka
Bagietka
6.Kakao rano czy wieczorem ?
Nie piję kakao.
7.Dlaczego zaczęłaś przygodę z blogowaniem ?
Marzyłam o tym od dłuższego czasu, a później zbieg okoliczności i wypadki życiowe sprawiły, że postanowiłam coś zmienić w swoim życiu i zacząć spełniać marzenia :) 
8.Jak masz na imię ?
Sylwia
9.Czujesz się spełniona ?
Dopóki nie znajdę pracy, nie będę czuła się spełniona :) 
10.W jakim kraju chciałabyś mieszkać, gdybyś miała nieograniczone możliwości ?
Włochy :):):)
11.Czy jest jakaś potrawa której nigdy byś nie spróbowała ?
Będzie to chyba mongolska herbata z mlekiem i łojem, o której dużo czytałam w książkach podróżniczych :/ 

Ze względu na to, że właściwie już wszyscy brali udział w tym tagu, nie będę już nikogo nominować :) Zawsze tak mam, że na mnie kończą się wszystkie łańcuszki :D

10 komentarzy: