niedziela, 24 marca 2013

Liebster Blog Award po raz kolejny :)

Hej!
W ostatnim czasie zostałam kilka razy otagowana w zabawie Liebster Blog. Ze względu na chwiliowe problemy techniczne dzisiaj odpowiem na pytania The Lucky Mo i Kolorowego Kołowrotka. Przy średniej wielkości notce moja czcionka i układ strony nie szaleją, nic mi nie przeskakuje i nie zmienia położenia. Wiem, wiem - wychodzę na blondynkę z dowcipów, ale niech już będzie ta moja komputerowa kompromitacja :D Dziś wieczorem lub jutro opublikuję odpowiedzi na pytania od pozostałych Dziewczyn :) Wybaczcie. Tak w ogóle dziękuję za wyróżnienie :) Przepraszam, że się tak ociągałam z odpowiedzią, ale jakoś nie mogłam się zebrać w sobie :)







Zasady:


Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200:)


Pytania od The Lucky Mo:

1. Plany na wakacje 
Na razie nie posiadam :)    
2. Kosmetyk o którym marzyłaś a później okazał się bublem 
Nie miałam takiego :D 
3. Optymistka, Realistka, Pesymistka? 
Połączenie optymistki z realistką :)
4. Gdzie byś chciała mieszkać ? 
Tutaj, gdzie mieszkam. Gdybym była zmuszona zamieszkać za granicą wybrałabym Toskanię.
  5. Twój ostatni posiłek to? 
Kanapki z białym serem i szynką.
6. Jak przeważnie wygląda twój weekend? 
Zazwyczaj całą sobotę i niedzielę spędzam w szkole. Gdy mam wolne weekendy, w w sobotę sprzątam, gotuję, itd. W niedzielę spotykam się ze znajomymi, czytam książki, oglądam filmy i śpię :) 
  7. Jakie zakupy chciałabyś teraz uczynić?
Obecnie szukam balerinek na wiosnę. 
   8. Ulubiona bajka z dzieciństwa? 
Z bajek telewizyjnych będą to Smerfy, a z bajek/baśni książkowych - "Kopciuszek" :)
  9. Przedmiot który ma dla ciebie dużą wartość sentymentalną ? 
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Wydaje mi się, że album ze zdjęciami.
  10. Sposób na poprawę humoru?    
Czekolada, zakupy, rozmowa z Przyjaciółką, zabawa z kotem. 
 11. Solarium, samoopalacz, czy słoneczko?
Słoneczko :)

Pytania od Kolorowego Kołowrotka:

1. Twoje barwy to... (chodzi oczywiście o kolory, w których czujecie się najlepiej).
Zielony, czerwony i czarny. 
2. Wakacje z Twoich marzeń to...
Niewiele trzeba mi do szczęścia - wystarczy wypad w góry :) 
  3. Gdybyś mogła być kwiatem, jaki byłby to kwiat?
Fiołek. 
  4. Zapach kojarzący się z dzieciństwem?
Zapach skoszonej trawy i jaśminu - nieomylny znak, że wakacje zbliżają się wielkimi krokami :) 
5. Włosy: kolor, o którym marzysz?
Rudy!!! :)
  6. Świątecznie: potrawa, która musi pojawić się na Twoim Wielkanocnym stole?
Będzie to raczej wypiek: baba wielkanocna.
  7. Kosmetyk, bez którego ani rusz Twoim zdaniem to...
Tusz do rzęs i pomadka ochronna. 
8. Jak długo prowadzisz bloga?
Od sierpnia 2012 r., tj. około 7 miesięcy.  
9. Lubisz testować nowości, czy trzymasz się jednego, za to sprawdzonego kosmetyku?
Lubię testować nowości.
10. W wolnych chwilach lubię...
Czytać książki. 
11. Czy uważasz się za osobę tolerancyjną?
Tak, jestem tolerancyjna. Oczywiście do czasu, gdy ktoś nie zaczyna tej cechy wykorzystywać w złych celach. 


Większość z Was odpowiadała już na TAG, więc nie będę nikogo nominować :)

P.S. W najbliższym czasie ogłoszę wyniki rozdania, więc bądźcie czujni :) 

Miłej niedzieli! :)

10 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio internet nie szaleje, ale cóż...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach świezo skoszonej trawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w dzieciństwie uwielbiałam Smerfy ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Smerfy i Kopciuszka uwielbiałam :D a bez tuszu do rzęs nie wychodzę z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój wymarzony kolor to też rudy. Miałam kilka razy i znów się nad nim zastanawiam :).

    OdpowiedzUsuń