sobota, 16 marca 2013

Liebster Blog Award

Hej, hej!
Po raz kolejny zostałam nominowana do TAG-u Liebster Blog Award. Za wyróżnienie dziękuję Ewce :)



Zasady:

Odpowiadam na 11 pytań, a następnie wymyślam swoje 11 pytań i nominuję 11 blogerek, których liczba obserwatorów jest mniejsza niż 200:)

Pytania od Ewki:

1.Do jakiej piosenki masz sentyment?
"Zawsze tam gdzie ty" Lady Pank

2. Co zawsze poprawia Ci humor? 
Rozmowa z Przyjaciółką, tabliczka czekolady, a od niedawna także mój kot :D

3. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
Z książką i kubkiem herbaty.

4. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić?
Jest mnóstwo takich miejsc, ale szczególnie ciągnie mnie do Toskanii i Rumunii. 

5. W co najchętniej się ubierasz?
Zazwyczaj wybieram wygodne ciuchy i buty - rurki, koszulki, baleriny, a także krótkie spódniczki w zwariowanych kolorach :)

6. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Fałszu i braku szczerości.

7. Co cenisz najbardziej w życiu?
Miłość, przyjaźń i uśmiech :) :)

8. Kto jest/był twoim idolem?
Martyna Wojciechowska :)

9. Ulubiony kolor?
Zielony

10. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie. Wierzę w zauroczenie od pierwszego wejrzenia, ale nie w miłość. Wg mnie miłość przychodzi z czasem i rodzi się z zauroczenia.

11. Na co w swojej codziennej pielęgnacji zwracasz największą uwagę?
 Na demakijaż. Jest on dla mnie podstawą pielęgnacji.


Na TAG odpowiadałam kilka razy, więc nie będę już nikogo nominować :)

Miłego popołudnia! :) 

21 komentarzy:

  1. też nie lubię w ludziach fałszywości

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę o wybraniu się do Rumunii- siedziba Draculi bardzo mnie przyciąga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Transylwania wydaje mi się bardzo ciekawą krainą :)

      Usuń
  3. Również nie cierpię fałszu, a co do ubioru - stawiam na wygodę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę do Włoch!! Rumunią też bym nie pogardziła :)
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Włoch na spaghetti, a do Rumunii zobaczyć zamek Draculi :D

      Usuń
  5. do rumuni jest dosc blisko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie jestem osamotniona w swych poglądach na kwestię miłości, zakochania i zauroczenia :)

      Usuń
  7. O tak czekolada lekiem na całe zło :)
    Też uważam, że najpierw jest zauroczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobnie lubimy spędzać wolny czas :)
    a fałszywych ludzi to wręcz nienawidzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. http://ewelina-rybcia-inspiracje.blogspot.com/2013/03/muszka.html - zerknij, proszę, mam prośbę do moich komentatorek;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że pobawisz się w to jeszcze raz, bo zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award :)
    http://sky-blue-sugar.blogspot.com/2013/03/10liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Toskania ahh też mnie tam ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi ;] zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń