piątek, 22 marca 2013

Recenzja maseczki Acne Killer

Hej!
Mam dzisiaj dla Was recenzję maseczki Acne Killer, którą otrzymałam w ramach współpracy z firmą LuxStyle. Przesyłka zawierała pakiet pięciu maseczek (po 10 ml), które miały za zadanie oczyszczać twarz z zanieczyszczeń i zaskórników, walczyć z wypryskami, pozbywać się nadmiaru sebum. 




Jestem posiadaczką cery mieszanej i mam problem z zaskórnikami i nadmiernym wydzielaniem łoju, dlatego produkt bardzo mnie zaciekawił. Maseczka ma dosyć zaskakujący kolor, ponieważ jest on... czarny. Jego konsystencja jest dosyć rzadka i określiłabym ją mianem "żelowej". Nie miałam większych problemów z aplikacją. Produkt nakładamy na buzię i czekamy 30 minut, aż zaschnie. W międzyczasie odczuwamy delikatne uczucie chłodzenia. Po półgodzinie zrywamy z twarzy maseczkę.
Efekt:: Zauważyłam, że po zastosowaniu produktu moja skóra była całkiem nieźle oczyszczona, pory ściągnięte. Zaskórniki nadal pozostały, ale jest ich mniej. Cera stała się miękka, gładka i w widoczny sposób oczyszczona. Działanie maseczki można w łatwy sposób zauważyć na jej pozostałościach, na których widoczne są gołym okiem resztki zaskórników. 



 A oto fragment mojej brody w czasie zasychania maseczki :D

Plusy:
- wydajność (jedno opakowanie spokojnie wystarcza na pokrycie całej twarzy)
- oczyszczanie - pozbyłam się części zaskórników, nadmiaru sebum i zanieczyszczeń
- zapach - całkiem przyjemny
- usuwa martwy naskórek - cera staje się miękka
- przyjemna konsystencja
- dobrze się aplikuje
- ma dobry, mineralny skład

Minusy:
- bardzo silny ból przy ściąganiu maseczki 
- skóra bezpośrednio po jej użyciu jest odrobinę zaczerwieniona




 "Resztki" maseczki :)

Podsumowanie: Działanie maseczki określam bardzo pozytywnie. Pomogła mi ona pozbyć się widocznych zaskórników, oczyściła i odświeżyła twarz :)

Maseczki, a także więcej informacji na ich temat znajdziecie na stronie http://lux-style.pl/. Pakiet 5 maseczek kosztuje 40 zł.

Miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Mam właśnie jedną taką w domu i muszę ja w końcu zużyć - wiele osób chwali jej działanie :)
    Tylko boję się ściągania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też przydałby się taka kuracja 5 maseczek, ale ten dyskomfort w ściąganiu trochę przeraża;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa maseczka, jednak wystraszyłam się tym bólem przy ściąganiu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam czarnej maseczki do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń