środa, 24 kwietnia 2013

Książkowo - Diane Chamberlain "Tajemnica Noelle"

Hej!
Dzisiaj będzie książkowo. Kilka dni temu skończyłam czytać książkę, którą chciałam Wam serdecznie polecić. Chodzi mi konkretnie o książkę "Tajemnicę Noelle" Diane Chamberlain. Jest to niezwykle wciągająca powieść kobieca.




Fabuła osadzona jest wokół losów czterech kobiet. Jedna z nich, tytułowa Noelle, popełnia samobójstwo. Jej dwie przyjaciółki, Emerson i Tara, starają się wyjaśnić motywy postępowania przyjaciółki. Wśród jej rzeczy odnajdują list, który odkrywa tajemnicę sprzed lat.Odkrywa także istnienie czwartej kobiety, Anny, na której życiu Noelle odbiła bolesne piętno.
Polecam Wam serdecznie powieść Diane Chamberlain, ponieważ nie sposób się nudzić w trakcie lektury :) Wątki mnożą się niczym grzyby po deszczu, a sama akcja pełna jest zdrad, tajemnic i dramatycznych zwrotów. Warto przeczytać :)

11 komentarzy:

  1. nigdy nie czytalam tego typu powiesci, ale moze zaczne , po twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest 'Geneza' polecam :)
    Twoja recenzja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco. Sama okładka już intryguje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie tą książką ;) Jak będę miała więcej czasu to ją chętnie przeczytam :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  5. RECENZJA DOBRA.
    Okładka ma coś w sobie
    Obserwuję.

    ;) Milego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się skuszę na nią :) Ja mam ostatnio fazę na Dario Castagnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tą książką, jeśli wpadnie mi w ręce w bibliotece na pewno skorzystam i przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej książki, ale okładka przypomina mi cudowną powieść 'Jane Eyre' :D

    OdpowiedzUsuń