piątek, 28 czerwca 2013

Leniwe popołudnie i sałatka z tortellini, fetą i grzankami

Witajcie ponownie!
Przede mną leniwe popołudnie z książką Elizabeth Gilbert "Jedz, módl się, kochaj" (wstyd się przyznać, ale do tej pory nie miałam okazji jej przeczytać). W ramach przekąski przygotowałam sobie taką oto sałatkę z tortellini, fetą, grzankami, itp. 




Składniki:
opakowanie pierożków tortellini (ja użyłam z nadzieniem serowym)
2 pomidory
2 ogórki
kilka listków sałaty
4 grzanki
pół opakowania sera feta
majonez
pieprz, sól

Sposób przygotowania:
Tortellini gotujemy w osolonej wodzie z dodatkiem oleju. Odcedzamy. Warzywa płuczemy pod bieżącą wodą. Liście sałaty rwiemy na mniejsze kawałki. Ogórki obieramy i kroimy w kosteczkę. Pomidory, ser feta i grzanki także kroimy w kostkę. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, dodajemy majonez, sól i pieprz. 

Smacznego :)

Sałatka jest pełna witamin, bardzo zdrowa i pożywna. Polecam :)

Miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. Nooo...ta sałatka całkiem przyzwoicie wygląda;)
    Niewykluczone, że sama ją zrobię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam mniam pyszności,wypróbuję na pewno:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi apetycznie :)
    Muszę kiedyś tą książkę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się wynudziłam na tym filmie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, uwielbiam tę książkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatkę chętnie bym spróbowała :) a książki nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wyglada ;)
    smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  8. ogladałam film na podstawie ksiązki ;) a salatka jest jedna z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film też oglądałam, ale książka jest lepsza :)

      Usuń
  9. uwielbiam takie sałatki. :D

    świetny blog. Zapraszam do mnie:

    www.quitenormally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo często robię sałatki z tortellini :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musiała być przepyszna:)

    OdpowiedzUsuń