niedziela, 23 lutego 2014

Moje kosmetyki do codziennego makijażu :)

Dzień dobry :)
Dzisiaj będzie o makijażu. Sam makijaż jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Na co dzień praktycznie się nie maluję - mój make up to zazwyczaj no make up :) Ograniczam się do kilku podstawowych kosmetyków, które prezentuję poniżej :)




Do codziennego makijażu używam:
1. Paletki korektorów Wibo 4in1
2. Podkładu Catrice Photo Finish w odcieniu 010 Sand Beige
3. Pudru sypkiego Manhattan Soft Mat Loose Powder w odcieniu 1 Natural
4. Matowych cieni Mariza (różowym odcień wyjątkowo eksploatuję, jak widzicie :D)
5. Czarnej kredki Miss Sporty (001)
6. Tuszu do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
7. Masełka do ust Nivea o zapachu wanilii i macadamii

Miałyście może któryś z tych produktów? 

Miłej niedzieli :)

26 komentarzy:

  1. Korektory Wibo mam i lubię. Maskarę Colossal miałam lata temu, ale nie wspominam jej z sentymentem. Ten zestaw kosmetyków to dla mnie już perfect make up. Przeważnie nakładam tusz do rzęs i idę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - tusz to rzęs i pomadka na usta to podstawa :)

      Usuń
  2. Collosal to tusz nr 1 :) wielbię go!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten puder z Manhattanu i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten tusz do rzęs :) też ograniczam się do paru kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko masełko Nivea (tylko karmelowe) i tusz Maybelline, ale inną wersję :) Też na co dzień nie maluję się mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam zamiar sięgnąć po inną wersję smakową tego masełka :)

      Usuń
  6. Tusz Maybelline kiedyś miałam i sprawdzał się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego.. ale z makijażem mam podobnie, chociaż maluję się raz na jakiś czas i to tylko oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam mascarę i nawet ją lubiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo duzo pozytywnych opinii czytałam na jej temat, az w końcu sama ją kupiłam :)

      Usuń
  9. Mam korektor 4w1 i naprawdę go lubię, rózowy dobrze sobie radzi z moimi cieniami pod oczami, oraz masełko Nivea:) Tuszy Maybelline kiedyś uzywałam namietnie przez kilka dobrych lat, ale zaczęły sie (przynajmniej mnie) strasznie obsypywc i wyglądałam jak panda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też ten różowy świetnie kryje cienie pod oczami :)

      Usuń
  10. Jesteś zadowolona z tego podkładu? Mam zamiar go kupić, ale wciąż nie wiem. Tusz - mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona, ale prawdę mówiąc wolę Catrice All Matt :)

      Usuń
  11. Obecnie używam jedyneczki

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji używać żadnego z pokazanych kosmetyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Minimalizm to jest to!:) Tusz aktualnie też taki używam, podkład jeden z ulubionych mojej mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tusz i maselko do ust i bardzo sobie chwalę :)

    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.co.uk/2014/02/dbajmy-o-stopki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam zamiar sięgnąć po inna wersję zapachową masełka :)

      Usuń
  15. ulubiony tusz do rzęs mojej mamy, zawsze do niego wraca, kiedy nie wie jaki tusz wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że jest dobry na każda okazję :)

      Usuń